Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Οι πληγές μας



Το ξέρω πως έχεις πολλές εικόνες φυλαγμένες στο μυαλό σου.
Μπορείς να τις ξεπλύνεις μπροστά μου
άσε τα δάκρυα σου να κυλήσουν.
Άσε τις λέξεις να διώξουν τον πόνο σου.

Αν δεν μου πεις για τις πληγές σου
πως μπορώ να σου δώσω την αγάπη που ζητάς;

Συσσωρεύονται οι φόβοι σου 
σε τόσο δα μικρές στιγμές
και εσύ κρατάς την ανάσα σου.

Αφέσου στην αγάπη που έχω φυλαγμένη για εσένα.
Μάζευα γνώσεις, χρόνια ολάκερα
ώσπου να έρθεις εσύ με τις πληγές στα χέρια 
να σε θεραπεύσω.
Θαρρώ πως γεννήθηκα για να σε χαϊδεύω. 

Ήθελα να μάθω τα πάντα 
οτιδήποτε γινόταν γύρω μου, ήθελα να το ξέρω
ώστε να μπορέσω μια μέρα να σου αφηγηθώ την ιστορία της ζωής μου.

Να μπορώ να στα πω όλα
χωρίς να φοβάμαι οτι θα με κρίνεις.

Να τολμώ να δακρύζω μπροστά σου
να μην τρομάζεις όταν θα με βλέπεις γυμνή από συναισθήματα.

Αυτές είναι οι πληγές μου!
Κοίταξε τες!
Κοίταξε τες καλά!

Έχεις τη δύναμη να μ'αγαπήσεις;
ΕΔΩ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...